My Blog List

Friday 24 September 2010

Ganduri ravasite ...


Inghet acum in lumea, ce cauta un sens.
Caci oamenii sunt iara blocati in propriul mers...
Naivitatea pura, se varsa printre toti,
Si noi fara putere, cantam ca niste morti.


Respectul mult slavit, ramane iar in urma.
Iar dragostea frumoasa, usor usor se curma...
Haotic drumul nostru, se pierde printre spini,
Dar gandul meu iubite,miroase-a trandafiri.


Tu ai plecat departe, sau poate n-ai venit.
Din inimi ravasite, demonic ai pierit.
Inchide-ma c-un lant si-un lacat, intr-un colt...
Prefer deliru-mi subru, caci altfel n-are rost.

8 comments:

ღAzucenaღ said...

Foarte frumos scris.Sentimente puternice.Atunci cand simti ca oferi dragoste fara sa priemesti ai impresia ca nimic nu mai are sens ,ca toti sunt blocati in absurditatile zilnice.Ne luptam cu propria personalitate ,ne luptam cu noi.Imi place mult ideea ce ai exprimat-o prin versuri.Felicitari.

piticescu said...

e una dintre cele mai reusite poezii pe care le-am gasit in ultimul timp in blogosfera... felicitari! :)

Unknown said...

Multumesc frumos pentru apreciere:) !!

The Shadow said...

Nights! imi place cum ai scris! dar...de unde atata tristete?

PS: vad ca ti-au trecut temerile. inca imi esti datoare cu o explicatie!

Unknown said...

hmm tristete? e un cuvant pe care il utilizez des:)!! Tristetea mea o tin ascunsa..sunt mai inchisa:)..versurile spun totul..au un mesaj aparte daca stii sa il decodifici...

The Shadow said...

@P: stiu...

H e r a. said...

minunate versuri,extrem de profunde..
felicitari!

Unknown said...

Danke schon:)!