My Blog List

Monday 1 August 2011

Povestea papusarului [Part II]

 [Cititi prima parte pentru a intelege povestea]

La umbra unui brad batran, a-ngenuncheat supus,
Si se ruga inlacrimat, la Domnul cel de Sus.
"Oriunde-ai fi iubita mea, te rog sa-mi dai un semn,
Indruma-ma spre trupul tau,cu luciu ca de lemn.

Caci imi doresc atat de mult, la viata sa te-aduc,
Sa te privesc adanc in ochi si-apoi sa ma arunc...
...In marea sufletului tau, sa te iubesc nespus,
Si prin iubirea ce ti-o port, eu sa iti fiu supus!"

Mintea-i iar s-a declestat si-apoi a adormit,
Ace de brad in juru-i cad, si-o voce i-a vorbit:
"Tanar maestru papusar,ruga-ti am auzit,
In seara asta la apus,codru' l-am imblanzit...

La zece pasi distanta,la rasaritul lunii
Multi fagi tu vei gasi, in inima padurii.
La miezul noptii insa,Luna va sangera,
Dar sa-i aduci o jertfa..altfel va fulgera!
Caci ea este stapana, padurii fara grai
Iar fagii sunt aievea,bucati rupte din Rai..."

Zambind si-nviorat,din somnu-i s-a trezit,
La zece pasi distanta, pe drumul harazit,
A plecat indata,prin codru-ntunecat
Si-o bufnita roiala,calea i-a luminat.

O privi fulgerator si atunci a observat,
Ca albul ei roial,nu l-a hipnotizat.
Era totusi batrana dar zvelta si maiastra,
"Ai fi jertfa perfecta..oh pasare saiastra!"

In inima padurii,fagii-au aparut
Si luna printre ramuri,frumos a disparut.
Inganduratul tanar,cu mila o privea
Pe bufnita cea alba, cu ochi de catifea.

Dar totusi alba noptii,simtea ca va muri,
Si-a-ntampinat destinul,apoi ea ii vorbi:
"Tanar frumos ce esti, cu vise de clestar
Luna va sangera,in ceas de chihlimbar...
Pentru iubirea ta,eu Lunii ma ofer,
Iar sufletu-mi sa-i fie, puternic somnifer.
Dar sa nu uiti in viata,ca lumea e vicleana
Tu sincer sa iubesti, o singura persoana.
Cinstit sa fii cu tine si cu iubirea ei
Slavit sa fii cu viata-i si frumusetea ei..."

Tanarul se apleca, in calea-i cu respect
Iar pasarea cea alba,pe umaru-i cel drept...
S-a oprit incet,si ochii i-a inchis
Iar el cu un pumnal,"calea-i a deschis".








Va urma si ultima parte a acestei povesti. Multumesc celor care au avut rabdare si au asteptat si aceasta parte! 
P.S. Va rog sa ascultati si aceasta piesa in timp ce cititi versurile. E un contrast perfect:)...





14 comments:

Anonymous said...

sa vina si III ;;)

Unknown said...

In curand!! :P

C.L.M. said...

:) Ce faina e:D mersi de vizitaaa!> :D<

Unknown said...

Thank you ^^

Unknown said...

Cu adevarat minunata,in timp ce citeam parca imi imaginam tot ce se intapla acolo.Ai reusit sa redai o traire foarte frumoasa.
Astept partea a III-a ca tare sunt curioasa ce va urma;))

Unknown said...

Multumesc frumos draga mea:)! Ma bucur ca am reusit acest fapt...Pana la sfarsitul acestei luni voi posta si ultima parte...Va fi mai lunga ce e drept...You'll see :)

Hugs! *)

Irina Constantin said...

Ma captivat ,astept si eu a 3parte :)

Unknown said...

Ma bucur mult:D!

Partea a3a in curand !!

C.L.M. said...

Ce faina e, si melodia e perfecta!!!! Mersi mult de vizita! :D

Unknown said...

Compozitorul acestei piese minunate e Adrian von Ziegler <3!!! Merita toata aprecierea :)

Dominic Tautan said...

Captivand intr-adevar...:)
Astept rabdator partea a 3-a.

Pace si dragoste!

Unknown said...

Multumesc Dominic!! :D lucrez la partea a3a :)

Copilul cu ochi caprui said...

cat de frumos, felicitari!

elena marin-alexe said...

Mi-a placut mult.Iar tangenta cu Celtic este excelenta.Ador Celtic.
MULTUMESC MULT!