My Blog List

Wednesday 16 November 2011

Nu stiu ce caut...


Caut...nu stiu ce caut,Caut un cer noros
O vreme-ndepartata si-un zambet pretios.

Caut nu stiu ce caut. Un suflet linistit...
O voce ne-nfricata si-un sunet chinuit.
Nu stiu sa inteleg ce mi-ar fi de folos
Privesc in gol aievea si este de prisos.
Nu stiu ce-astept. Probabil...caut si nu gasesc
Ma uit ingandurata si nu stiu ce vorbesc...
De tine am nevoie, sau poate chiar nu am
Caci noaptea asta-i sumbra, stau si privesc la geam...
Si-as vrea sa inteleg de ce am iar momente?
Si cred ca totu-i bine...cand defapt nu e...
Sau poate nu-mi dau seama ca timpul sfasiat
Imi porunceste sobru sa las totul uitat.
In asta lume seaca, ma simt un singur om
Fiinta fara viata, desi simt ca iubesc...
O viata linistita e tot ce imi doresc.
Desi ma-nvart in haos, si ma scufund in stres
Dar in acelasi timp, chiar nu am de ales.
Sunt calma, vad in vid si nu reactionez
Zambesc, trec mai departe si chiar ma resemnez.
Caci am zile frumoase in care ma gandesc
Ca totul trece, vine, si nu pot sa visez.
Caci singura ma simt intr-un ocean de oameni
Nu esti cand am nevoie, nu e nimic si nimeni.
Am zile cand as vrea, sa pot sa te privesc
Am clipe cand visez sa fii ce imi doresc...
Poate gandesc prea mult, sau simt ca-mi este greu
Si-ncerc sa merg departe..sa triumfez mereu
Oricare-ar fi sentinta,orice ar fi sa fie
Las totu-n alb si negru, intr-o fotografie...

Caut..nu stiu ce caut.Caut sa ma-ntelegi
Sa ma ajuti, te rog... si gandu-mi sa dezlegi...

4 comments:

. said...

Iubirea este ceva ce cautam toata viata. Si ironia face ca noi sa cautam ceea ce deja avem; noi suntem iubirea, dar nu o stim....

Unknown said...

..nu e iubirea ceea ce caut eu..sunt momente in viata cand efectiv o persoana nu stie ce vrea si de ce vrea ceva anume...Momente de maxima dilema:)

Haiawatha said...

imi place sa cred ca astea sunt de fapt momentele cele mai bune, inc are suntem cel mai aproape de noi insine. Cred ca ti se potriveste si tie:
http://www.youtube.com/watch?v=esEdC0c3YI4&feature=related

Unknown said...

Precum ti-am spus:)) ..fiecare are momente "cmplicate"!! Multumesc