My Blog List

Wednesday 19 December 2012

Voi fi...


Imi amintesc cum timpul, cu greu trecea in gandu-mi,
Ceasul batea-n crepuscul si nu puteam dormi
Un sentiment amar imi macina fiinta
Plangeam cu lacrimi seci, mereu in nestiinta
Nu-ntelegeam de ce s-a dus pe-un fir de apa
Tot ce simteam odata... s-a stins usor pe-o pleoapa...
Ai aparut in calea-mi, pe-o aripa de inger
A fost de-ajuns o data sa ma privesti prin fulger
Sa-mi tai respiratia tinandu-ma de mana,
Moment cand timpul iar, se-opreste si amana
Trecerea-n rutina, pentr'-o inima plapanda'
Ce-a-nvatat sa bata iar, pentru privirea-ti blanda...

Nu te opri acum, ia-ma in lumea ta
Unde vom fi doar noi si-unde pe veci vom sta
Uita de lumea toata si tine-ma in suflet
Voi fi lumina ta si-n gandu-ti un rasunet...
Te voi iubi mereu, si poti sa ma citesti
Prin ochi direct in suflet, atunci cand ma doresti...



No comments: