My Blog List

Friday 13 May 2011

Nu te cunosc ..dar parca


Soarele-mi surade iar si inima imi arde,
As vrea sa inteleg ce e si cum se-ascunde-n soapte,
Raiul cel mult cautat, si suflul inocent,
Ce in delir se zbate, c-un ticait recent!

Nu te cunosc dar parca, te-am cunoscut de-o viata.
Cuvintele-ti alese ce-s pe un fir de ata,
Mi-au imprimat in suflet un sentiment onest,
Nu stiu de ce ma-ncearca destinul ne-nteles.

Nelinistea  buimaca, mi-a daruit o taina.
Pe care s-o invat de frica sau de spaima?
Nu te cunosc dar parca, te-am cunoscut de-o viata,
De ce nu-mi esti aproape, oh umbra ne-nfricata?!

Departe esti de mine, dar totusi parc-aproape.
Sa te privesc zambind, sa te privesc sub soare...
Desi nu stiu ce am, dar stiu ce imi doresc...
Sa-ti cant duios o lira, si-apoi sa iti vorbesc!

5 comments:

VIKTOR said...

Buna seara,
Am citit de mai multe ori poezia deoarece imi place foarte mult.
Mai ales: "Nu te cunosc dar parca
te-am cunoscut de-o viata..."
Este usor de inteles. Oamenii care
sunt conectati la Sentimentul
Suprem al iubirii, traiesc prin
iubire si se recunosc, vorbesc acelasi limbaj al sufletului. Se reunesc in suflet si traiesc amandoi prin iubire.
Poezia ta este frumoasa la fel ca sufletul tau.
Am sa vin sa mai citesc din poemele tale si iti multumesc pentru tot ce faci tu aici.
Iti doresc o seara Fericita!

Father said...

O poezie foarte frumoasa,
felicitari. O seara frumoasa!

Unknown said...

Multumesc foarte frumos! :)

Yuu said...

Foarte frumoasa poezia,ma regasesc in versurile ei.

Lavinia Dance said...

frumoase versuri:X