My Blog List

Tuesday 24 May 2011

Accept


Acceptă-mi ochii pe o creangă de măslin
Şi gandul împletit cu arome de salcâm.
Iubirea-mi adonisiacă..se scurge tot mai lin,
 Prin stanci secate, intr-un lac batrân.
Accepta-mi mâna spre o caldă mangâiere,
Si zambetu-ţi in şoapte să mă scalde.
Fereşte-mă de-o imatură elogiere,
Si de minciuna timpului ce arde.
Accepta-mi buzele ce tremură în vid,
Si lacrima supusă inocenţei,
Simfonia suflului fervid,
A fost dublată de vântul elegantei.
Accepta-mi  trupul afrodisiac
Pe-un ritm de glosă himerală.
In urma ta ramane-un simţ ambroziac
Pe pielea-mi fin de naturală.

15 comments:

Hoinara said...

Tare frumoasa poezia.
;)

Unknown said...

Multumesc ^^

Father said...

Splendida poezie, Felicitari!

Unknown said...

Multumesc frumos pentru sincera apreciere! :)

Dominic Tautan said...

Foarte frumoase randurile, "fin de naturale", calde si racoroase ca o ploaie de vara.

Unknown said...

Thankiez ;D

Mallynna said...

Foarte frumos.Bravo

Vant said...

Imi place! Scrii minunat

Unknown said...

multumesc frumos! ^^

ღAzucenaღ said...

Imi place foarte mult poezia.

Unknown said...

Danke ,)

Lavinia Dance said...

scrii asa frumos:x

Anonymous said...

ar trebui sa ne acceptam unii pe altii ... si sa ne iubim, pentru ca prin exemplul iubirii si cel de sine sa ne schimbam unii pe altii

Unknown said...

Exact...asta e defapt mesajul poeziei:)

Ma bucur ca l-ai prins

ღAzucenaღ said...

Ai o leapsa la mine pe blog.