My Blog List

Thursday 15 April 2010

Mi-e dor de tine, tata ...

...Astazi e o zi trista, pentru simplul fapt ca tatal meu ar fi implinit astazi 44 de ani. Tin minte ca atunci cand eram mica, eram prima care ii spunea "La multi ani!"..ma trezeam special la 12 noaptea sa il felicit. Acum nu fac altceva decat sa merg la biserica sa ii aprind o lumanare, sa trec iar prin niste amintiri fericite dar cu lacrimi in suflet...lacrimi care nu vor pieri niciodata...

Caci au trecut atatia ani
De lacrimi si de chin,
Privesc spre viitor de ani.
Si ingeri nu mai vin...

Mi-e dor s-aud o vorba, un cant
Mi-e dor de tine tata!
Singuratatea, plansul meu
Se duc la tine-n vant...
Iar tu privesti de sus din cer...
La mica-ti dulce fata!

Am incercat sa trec, nu pot.
Caci rana se-adanceste.
Eu nedreptatea n-o socot.
In suflet tot plesneste.

Mi-e dor de sfatul parintesc,
Mi-e dor de tine, tata!
Caci te-am iubit si te iubesc...
Mi-ai disparut din viata.

Cat voi trai, n-am sa-nteleg.
De ce te-ai dus departe?
Oh, dac-ai sti ca e inghet,
In sufletu-mi. E jale!

Mi-e dor de-o mangaiere calda,
Mi-e dor de tine tata!
Mi-e dor s-aud " Fetita mea,
Fii vesela aievea!"

No comments: