My Blog List

Wednesday 21 April 2010

Scanteie sub cenusa ...

Caci mi-a pasat si n-am stiut
C-ai sa ma uiti pe mine.
Pe-alaturi tu sa fi trecut...
Sa nu vorbesti cu mine?
Caci eu cu dorul meu buimac
Gandeam la nebunie,
Gandeam ca tot atat iti plac...
Cum imi placeai tu mie.
Tu alta fata luasi la joc
Si juca lumea toata...
Si numai eu stau intr-un loc,
Caci nu-s, ce-am fost odata...
Si azi cand trec pe sub castan,
Pe-aceeasi cararusa...
Mai arde-n mine-un singur dor...
Scanteie sub cenusa.
Durerea mea n-o spun oricui
Si lacrimi ma inneaca.
Caci mi-a pasat destul de mult...
Dar tu te-ai dus la alta.
Va trece vremea an cu an,
Ti-ar fi macar rusine?
Cand vei vedea tu un baiat
Ce seamana cu tine...
Sa nu te-ntorci
Sa nu-ndraznesti
Sa-mi bati cumva in usa,
Va fi tarziu sa mai gasesti...
Scanteie sub cenusa...

2 comments:

Dominic Tautan said...

Zaresc oare niste cicatrici acolo?

Unknown said...

da..sunt au fost vor fi...nu stiu :)