My Blog List

Sunday 5 June 2011

Nu stiu


As vrea sa stii, sau poate nu, dar totusi radiez,
Zambesc, plutesc si parca delirez.
Somnu-mi agitat e lin, dar s-a curmat in ganduri,
Te vad razand la tot ce zic, chiar si la simple lucruri.

Lumea, tot in jurul meu, au capatat o nuanta.
De ce acum? De ce? si iar, ma simt in siguranta.
Inima nu mi-o-nteleg cum tremura in vid,
Ai aparut subtil, tiptil, si-ai daramat un zid.

Caci nu suport placuta presiune, asupra mintii mele,
O aratare legendara, ce vrea s-ajung la stele,
Mi-a furat suflul buimac, si l-a imbratisat...
Ce e?Ce vad?Ce simt?totu-i intortocheat.

Invata-ma sa inteleg, sa pot sa te privesc,
Mi-e greu desi nu stiu, ce-nseamna sa iubesc.
Acel ceva ce-a aparut, nu inteleg ce e...
De vei vrea, eu te primesc sa imi arati cum e!

5 comments:

Suflet naiv said...

SUPERBA! Oh, gosh, I just <3 it

Unknown said...

Thanks ;D

Lavinia Dance said...

nu sunt cu gandul la poezie...
nu ma pot concentra, dar am sa revin sa citesc, referitor la ce mi-ai scris pe blog, ai dreptate :)
>:D<

Vise CoLoRaTe said...

Frumos! :-*

Lavinia Dance said...

Te rog sa intri la mine pe blog, am ceva pentru tine, la postarea "Darul vietii-pentru toti!"