My Blog List

Wednesday 8 June 2011

Aştept


Pe-o coardă de vioară, visele-mi trăiesc
Imi răstignesc iubirea pe care n-o posed,
In gânduri mă cufund şi-n lacrimi tot plutesc,
Şi-ascult povestea vieţii în care nu mai cred.
Ceasul tinereţii, se scurge-ntr-o clepsidră
Iar demonul iubirii nu îl gasesc nicicând.
Injunghiată parcă, o inimă anhidră,
A uitat să bată, şi zace tremurând.
Privirea-ncătuşată, pe-un suflet agitat,
Asteaptă in apus,s-apari zâmbind c-un crin.
Oriunde-ai fi iubite, oriunde eşti uitat…
Ascultă-mi glasul şubred, cald dar totuşi lin.
Soarele mă arde, si ochi-mi strălucesc,
Mă vei gasi tu oare, la umbra unui brad?
Intr-o şoptire vagă, aştept să te privesc,
Să mă ridici la ceruri şi-n braţe să iţi cad.

Oh servitor al vieţii,adu-mi din nou scanteia
Pe care s-o pastrez, pe veci într-un sărut.
Aştept s-apari cu timpul,şi lacătul şi cheia…
Ca să închizi in tine, iubirea de-nceput.

3 comments:

Haiawatha said...

M-a emotionat stricatul asta linistit al unui el ideal si dap... e un mare hazard iubirea, nu respecta nici o lege, e capricioasa, apare sau se ascunde rautacioasa unde are ea chef.

Frumos text!

Unknown said...

:)))intr-adevar nu exista nimic mai "capricios" ca iubirea..

Multumesc frumos de apreciere!

Copilul cu ochi caprui said...

ceeee frumoasa e !!!