My Blog List

Sunday 19 June 2011

Dimineaţă



Aş fi vrut să dorm mai mult, dar inima-mi firavă
Tremură nebun de mult, pe-un sunet de octavă.
E cald, mi-e dor si cânt, zâmbind în neştiinţă,
Căci timpul stă blocat de parcă-i o fiinţă.

Respir greoi şi totuşi, cu gându-mi călător
Mă pierd in labirintu-ţi, pe-un ritm fulgerător.
O mangaiere caldă, o simt pe pielea-mi albă,
Cuprinde-mă frumos, tu...cu privirea dalbă.

Priveşte-mă profund , răpeste-mă-n abis
Să uit de-al meu real, condu-mă într-un vis,
Să domini c-un sărut, întreaga mea faptură…
Să fie devorată, de tine...creatură….

11 comments:

Lavinia Dance said...

frumos:X

Deny said...

absolut excelenta poezie:) n-am mai citit demult ceva atat de deosebit.
felicitari din inima>:D<

Vise CoLoRaTe said...

superba...:X:X:X

Unknown said...

@Lavinia: Multumesc:)

@Deny: Multumesc frumos pentru apreciere..adevarul e ca si trairea in sine e deosebita:).

@Vise Colorate: Thank you^^!!

Eu said...

foarte frumoasa poezia
chiar m-a impresionat:)

Rico50 said...

e placuta poezia:)

Mallynna said...

Cat de superb ai scris!

Unknown said...

@Eu : ma bucur mult ca ti-a placut.Multumesc frumos!

@Riko: thank you :)

@Mallynna: Multumesc tare mult pentru sincera parere!!

Iulia said...

foarte frumos!!!

Cocytus Drone said...

Foarte faina poezia.

Din seria *Please check out my stuff too*, te rog sa intri pe www.vadsemne.ro
Please do tell if you like. :)

P.S. Geniul din spatele Crangului lui Apollo cred ca e virgin.

Unknown said...

Dude tnx a lot pentru apreciere.

Si in ceea ce priveste Maria sa Geniul Apollonian :)))) tind sa cred la fel si nu numai;)