My Blog List

Monday 27 June 2011

La mulţi ani mamă!



Cuvintele sunt de prisos, în astă zi frumoasă,
Căci am să-ţi spun ceva duios, dar să nu fii nervoasă.
Chiar de-a mai trecut un an, din viaţa ta, mămico,
Ai fost cereasca floare, pe care am iubit-o.

Să-ţi spun un simplu “La mulţi ani”, ar fi doar vorbe-n vânt,
Să-ţi spun doar simplu “mamă”, ar fi un scurt cuvânt.
Căci plâng zâmbind la gandul, că te mai am pe tine,
Şi veşnic vei ramane, comoară pentru mine.

Mereu când te privesc, mă scald in ochii-ţi mici,
Şi văd prin ei in gându-ţi, ai tăi copii voinici.
Căci te iubesc mămico, şi-ţi spun un “La mulţi ani”,
Şi veşnic iţi voi spune, acum si peste ani.



 

4 comments:

Dominic Tautan said...

Pace si dragoste pentru mama ta!
Multi inainte!

Unknown said...

Multumesc mult!! :)

Maia said...

foarte dragut gestul, sa-ti traiasca mult si bine >:d<

Machiavelli said...

Multi ani inainte pentru mama ta , imi place mult cum scri :D tine-o tot asa >:D<